SMILE.


~De två rosetterna i mitt gammla hus~
 
Shaa, idag så hade vi en mini tävling i stallet. Skulle rida en lättare variant av L:C1 eftersom att hästarna vi red inte är så muskulerade och tränade att de kan rida den vanliga. Min pålle var det då en massa fart i och han bocka o bocka o bocka. Sen så stod det mellan mig och V som hade en väldigt lugn häst, så våra hästar var värsta motsattsen mot varandra så de kunde inte avgöra vilken som kom 1:a. Så vi kom delad 1:a och eftersom att första rosetterna på Hööks var slut och dom bara hade en blå och en gul över så fick vi lotta på dom, och då fick ju jag såklart den gula. haha. nej men det var kul!
 
 


Kommentarer

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0