LYCKAD DAG#


Bild på min klädstång
 
Hejhej! Dagen idag har varit rätt så bra, hade skola idag som sagt och pluggade på rätt så bra, toppen! Kan nog redovisa 2 steg till denna vecka, I hope so iaf. Efter skolan så följde Emma med mig hem så bytte vi om och så cyklade vi iväg till gymmet och träna. Tränade inte så hårt idag, men fick en del gjort *stolt* här typ. haha. Skulle ha haft innebandy träning också men har glömt min klubba i gammla huset, jag får även hem min garderob idag, skönt de! Ska nog ta och sätta på en film eller kolla om det finns nån ny serie, tips? Hörs!


Kommentarer
Postat av: ♡ Ellen. EN NY SKÖNHETSBLOGG + MASSA ANNAT KUL ♡

Fint :-D

2012-09-04 @ 18:37:41
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0