DÅLIG UPDATE

Hellu! Förlåt för dålig update, har flyttat you know! Mitt rum kommer att bli fett chill. I dag så var jar i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag ner på stan och så såg jag att det var rea på Gina så kunde inte motstå att köpa en tröja, what did you expect typ. haha. Nej men ska försöka att vara bättre på att skriva lite inlägg o så, men nu ska jag fortsätta att fixa Sofias lite efter present och sen ska jag lägga mig. Kanske kommer ett litet inlägg till er senare också, får se. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Tea

Vem är det som är på bilden med dig?

2012-09-04 @ 08:55:11
Postat av: Tea

Vem är det som är på bilden med dig?

2012-09-04 @ 08:55:13

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0