BORTSKÄMD?


Foto & Redigerin - Alina/jag
 
Hej igen! Har suttit och tänkt ett tag och kommit fram till att jag är faktiskt ganska bortskämd... Inget bra det, men vart jag än går med mina föräldrar så frågar jag efter något och det är inte så att jag alltid får det jag frågar efter, utan jag lever väldigt bra, men jag kanske inte alltid tänker på det och uppskattar det på det sättet jag borde? Nu är det inte så att jag får allt jag pekar på utan det kan vara så ibland att jag ser någon snygg grej till mitt rum och så börjar jag tjata om att jag vill ha det. Och efter ett tag (ibland) så får jag det, men jag hinner aldrig visa min tacksamhet innan jag hittar nå't nytt... Måste sluta med det!
 
Jag vill att mina föräldrar ska med glädje och vilja köpa något roligt till mig någon gång när dom hittar någonting fint som dom tror jag kommer gilla och inte att det är så att jag hela tiden ska tjata om en massa grejer. Och jag vill kunna bli glad av att dom kommer hem ibland med någon liten fin present, den behöver inte vara dyr eller den finaste. Utan bara att dom ens kommer hem med någonting till mig betyder något i sig...Hoppas ni förstår mig rätt nu.


Kommentarer
Postat av: ulla

Insiktsfullt, älskade Alina:-)

2012-09-04 @ 19:45:32

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0