ONSDAGEN DEN 29 AUGUSTI


old pictures
 
 
Shå! Beskrev som sagt tidigare hur min dag varit. Följde med brorsan på hans fotbollsträning och tränade på fotbollsplanen brevid, helv forever alone. haha. Fick iaf jätte ont i hucudet efter träningen, så kunde inte cykla hem så mamma o pappa fick hämta mig. asso haha. Duktig jag är. Nu så sitter jag hemma med nån kylsalva på mitt ben, ramlade igår. Jag känner mig sååååå klumpig den här veckan. HAr även jätte ont i rumpan eftersom att när vi tränade råkade jag sparka mig själv i arslet. Haha. Kanske hinner med ett till inlägg ikväll om alla känslor med operationen och allt. Men får se... Kyss på er


Kommentarer

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0