KICK OFF MED RÖNNBY 99

Hejhej igen! Nu är jag tillbaka. Har haft så himla kul och ville inte åka därifrån. Har åkt vatten skoter och bara gasat iväg med alla som hängde med. Åhhh går verkligen inte att beskriva känslan. Har även åkt vattenskidor och vattenmatta. Träffade min älskade sis också, som på bilden när hon ligger i mitt knä. Hon åkte vatten mattan med mig och vi fick åka äver extra många vågor eftersom att Maja älskar vågor. Så vi flög fram över  mälaren. haha. Vatte  skidorna gick inte lika bra... lyckades stå upp ett tag, men vågade inte riktigt räta på mig. menmen.  Nej men som sagt har jag haft så ortoligt roligt, ska nu spara ihop till en egen vattenskoter så ska jag driva runt där på mälarn!
 


Kommentarer
Postat av: Emma Lundbäck

Fina bilder!! <3 haha stolt fotograf på två stycken ;) :** <3<3

Svar: Haha ja men det tycker jag du ska va! :**<333
Alina Larsen

2012-08-21 @ 22:00:49

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0