JUST SAY FUCK YOU AND SMILE

Random pic's från idag
 
Tjenare mannen! Haha, idag då så va de som sagt skola, hann med ett KP-pass sen så vid tio stack jag till Uppsala. Haha roligare där, eller inte ? Nej men va där på sjukhuset för att planera operationen som blir den 17 September. Så då kommer jag hinna blogga maaaassor! (Y) Kommer ju varken hinna rida, träna osv. nej men det suger. Kommer gå i gips ungefär 6 veckor, sen så ca. 2 veckor efter det så ska jag opereras igen. Dom ska nämligen ta ut stift som dom sätter in i armen. Sen så måste jag träna handen och så, och sen kan jag börja rida och träna! Men tills dess får jag väll hitta på nå't kulkul! Får inte använda handen så mycket på 4 månader ungefär.... så nu får ni underhålla mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Alma

Nejj urs!! tkr operationer och allt sånt är skiit läskigt men känske inte ska säga de om du ska operera dejj?:O undrar vad de är för fel nu dah och såklart lycka till och hoppas att det blir bra!:*

Svar: Haha, taack! Det är ledbandet som är av så dom ska typ borra i mina ben och dra en sena igenom eller nå't :P<3
Alina Larsen

2012-08-30 @ 12:22:08

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0