HUG ME BROTHA

~två till finfina (hahahhahaha) bilder från idag~
 
Hej igen alla fina människor där ute! Ja som ni märkt så har jag skaffat en ny blogg, fast den ser ju precis likadan ut som den andra! Men jag bytte bara för att jag  ville ha ett lite mer neutralt blogg namn, så vad tycker ni om namnet?
 
Nej men nu sitter man väl framför tv'n och kollar på friidrott, är faktiskt lite trött på det nu... Ja som ni vet så gick ju ridningen super och nästa gång jag rider Dzintars blir då om en vecka. Ska köra min lilla mina fälttävlans bana fast ska nog sätta upp någit litet hinder också. Får se om min lilla kötbulle orkar, haha nej vad säger jag?! Han har faktiskt blivit smalare! Haha.


Kommentarer
Postat av: Gick inte o kommentera förra inlägget så kommenterar här

Spyr på ordet "gå på tygel" fuck no. Rider man rätt med säte och ben får man en naturlig börjning av nacken that´s it. Fromen handlar inte om halsen/huvet/nacken utan om akivitet i baken/undertramp och arbete av rygg.

Svar: Okej, förlåt då. Menade inte att göra dig sur ?Jsg är iaf nöjd med det jag gjorde och bara för att jag råkade formulera mig fel så behöver du ju inte skriva att det är helt fel?
Alina Larsen

2012-08-11 @ 12:44:13
URL: http://emmaaolofsson.blogg.se

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0