1000x PÅ MAX


"En bild på Madde idag och en bild på mig för nån da sen"
 
Shaaaa! Idag så var det skola som vanligt var rätt så chill,, ,han med det mesta eftersom att jag valde att stänga mig med musik i öronen! Det funkar alltid! Efter skolan så träffade jag Madde, köpte en vit tub top's bh till mitt nya linne som jag köpte. Köpte en smoothie innan vi drog hem till Madde för att byta om till träningen. Träningen sket sig då totalt.
Varken jag eller Madde kunde springa med i spåret; jag för att jag får lite andningsproblem när jag springer långt på ojämn mark och Madde för hennes knän. Så det blev till att träna på spurter och att få upp fötterna osv. Och som alltid så ska jag ju ramla och slå upp mitt ben, kulkul! Vad har ni söta för er då? De ä bara Madde som fattar rubriken, you know ;)


Kommentarer

Kommentera något fint här:

Vad heter du?:
Äru lat broor?

Har du E-post?: (publiceras ej)

Blogg som jag kan läsa?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0